tisdag 13 mars 2012

Jessica, om du läser min blogg eller det hära inlägget vill jag bara säga en sak ..

Jag älskar dej, nu och föralltid.Vid alla tillfällen.

Syster <3

Önska jag kunde komma in till dej och säga "Godnatt".
Eller tagit med mej min dator och sitta inne på ditt rum och pratat ut.
Eller dragit ut på kvällarna.
Men de förändrades när det blev som det blev.
Grät när jag inte va i närheten utav mamma eller Thomas.
Jag kunde sitta på rummet, låst dörren, lyssnat på en låt, och bara tänka på allt vi hade.

Jag fick ett långt sms från dej.Där det stod förlåt för allting.Osv ...
Och det gjorde mej glad men samtidigt ledsen.
Jag blev glad för att du hörde av dej och ledsen för att de varit/är som det är.

Nu fick jag tillbaka smset från dej "Älskar dej hjärtat<3".
Och jag blir så glad när jag ser att det är från dej.

Du hade tur nu att jag förlät dej.<3



Jag Älskar Dej Min Bästavän & Även Min Syster ! <3

Inga kommentarer: