lördag 31 mars 2012

HemmA nU ....

Dålig bloggning jag vet ..

Men iaf, igår så hade vi Elevens Val hela dagen.Från 08:30 till 14:00.
Jag gjorde den hära bilden:
Den rosa färgen är på texten.Sen den blåa ska vara som bakgrund.Den kommer att sättas upp i skolan.HAHAHA!

Jag fick sluta vid halv 1.Då gick jag ner och satte mej i kapprummet med Kewin,Dawid (stavning), Niklas, Lindelo och Jesper.En stund iaf ^^
Sen vid 10 i 2 drog jag till banken och mötte mamma.Så vi fixade mitt bankkort.Så nu funkar de :)

Härligt :)

Kom hem från byn för 15min sen ungefär.Va med Felicia.Var meningen att hon skulle sova hos oss inatt.Men hennes mamma skulle få barn så hon skulle sova hos hennes mamma's kompis.Så de får bli en annan dag.
Vi var ute på byn och så ..
Och då träffade vi Andreas,Andrée,Jesper och Anton.
Eller ah .. såg dom kanske man kan säga ..
Usch :(:(:(:(:(:(

Men vi hörs sen, hejdå :)
Hihihi :'))))) :**

Inga kommentarer: