torsdag 15 mars 2012

Hejj!
Förlåt för dålig bloggning igår.

Men så hära är de ...
Skolan va helt okej igår.
Hade utvecklingssamtal, helt okej.^^

Efter skolan va jag med Jessica (låtsas syster)
Vi pratade,gick runt och kollade på 00:ornas innebandy träning ? ^^

(Jaa, jag är vän med Jessica igen, för er som ville veta)
Efter allt strul och så, så blev vi äntligen vänner igen.Känns jätte bra faktiskt.<3
Jag och Jessica knäpper kort :))

Jag och Jessica på Bandy Matchen.



Idag börjar jag 09:15
Men går till skolan 7 istället.
För jag ska gå med Jessica till skolan.Och hon börjar 8:a.
+ att jag BRUKAR gå till skolan 7 ^^
HAHA!
Ååååh (aaaa)


Jessica slog igen dörren på mitt smalben igår, gjorde såååå ont så jag bara ville dö eller nånting.^^
VÄLKOMMEN BLÅMÄRKE!
:'(


Jag slutar 20 över 3 idag :'(
Inte så roligt då ...

Och sen ska jag fixa mej på 20 min .............
Eftersom att vi ska iväg och fixa PASS.För vi ska till TURKIET i sommar (:

Men vi hörs, pussssss!

Inga kommentarer: