lördag 10 mars 2012

Jag Saknar Dej.

Jag  hatar att det blivit så hära.
Det kunde ha blivit hur bra som hellst.

Alla minnen tillsammans med dej har varit hur roliga som hellst.
När vi va i Stockholm och när vi badade i Öjeparken och ramlade på cykeln.Och när vi satt uppe och kollade på skräckfilm i soffan och sen sov i soffan.Och när du skrämde mej för att jag va/är så mörkrädd.

Jag kom ihåg att jag sa till dej att jag ville att du skulle få må bra.
Det ville jag och de sa jag till dej flera gånger.
Du sa även till mej innan jag började i skolan här och innan jag flyttade att vi skulle kämpa tillsammans och hjälpa varandra.Och att vi kunde lita till 100% på varandra.
Vi berättade oftast allt för varandra.

Du var som en syster för mej som jag litade på och berättade allt för.
En syster i samma ålder och samma intressen och allting.


Du sa till mej att vad som än hände så skulle vi höra ihop.För vi va/är syskon.
Alla dina fina ord du skrivit till mej betyder hur mycket som hellst.
Vad som än händer kommer jag att fortsätta älska dej för vad som än hänt/händer.
<3

Du va min bästavän och min syster.
Det är som att vi bara tagit bort kontakten ...helt.
Att vi aldrig mera kommer snacka, aldrig mera träffa varandra & aldrig mera prata med varandra.
Jag vill bli vän med dej igen, för jag saknar dej.Men jag visar inte de.För de går inte.
Jag saknar dej om jag ska vara helt ärlig.<3

Fuck det hära ..

Inga kommentarer: