fredag 9 mars 2012

Hahahah :P

Hej !

Jag och Felicia har bara varit ute i stormen idag.Blåsit som faaaaaan!
Hon blir kvar inatt också.
Vi kom hem för 45min sen ungefär.:)

Och vi har ätit fruktsallad som mamma gjort och toast :D
Gott som faaaaaaan :D

Nu ska vi kolla scary movie 4 och sen SOVA ! :D


Juste!!!

Jag och Felicia värme oss på ica idag.Så vi gick bara runt.
Rätt som de är kommer en tjej från Roteberg"Hon har ett handikapp" in på ica och JAGAR mej och Felicia.Vi blev så rädda att vi sprang runt och runt.
Jag skratta så jag grina.Felicia också.

Sen ställer sig Felicia brevid Joel och då frågar hon"Är det din kille" HAHAHAHAH!!!!
Alla i kassorna stod och kollade och skrattade.+ att de va massa killar och så XD
Jag grinade, seriöst ^^
Roligaste på as länge.HAHAHAHAHAHAHHAHAHAAH! :P

Hon som jagade oss hade nog också riktigt roligt.För hon tyckte de va skit roligt att skrämma oss. :P

Inga kommentarer: