måndag 19 mars 2012

Jag älskar dejj

Hejhej ...

Sitter i sängen nu med datorn i knät.
Det gick skit bra på brandstationen.Fick släcka eld med nån tub ^^
Sen så fick vi gå in i en kontainer med RÖK.Man skulle gå 2 och 2.Så jag gick med Tova.HAHAHA!
Vi gick bara in, sen vände vi.Jag fick jätte svårt att andas ... usch!

Slutade 2 idag.Hade idrott från 1 till 2.
Men jag hade glömt tröja, så jag va inte med på idrotten -.-
Så jag,Alexandra och Josefine fick gå runt byn :S
As jobbigt, blåste och jag som redan har ONT i luftrören. :/
Skit jobbigt.


Mitt håååååår blev jätte stort imorse, pgr utav att jag sovit med 7 flätor i håret XD
Men aja, sen så hade jag inte lust/tid att platta håret i morse heller.Så de fick se ut som de gjorde.
Men plattar håret nu iaf. ;)
Så de inte ska se ut som jag fastnat i eluttaget, som jag sa att jag gjort till Andrée. ^^


Hörs, puss //Amanda

Inga kommentarer: