tisdag 13 mars 2012

Hej hej!

Somnade rätt sent igår ... kunde inte somna.

Men tillslut gjorde jag de.

Iaf ....
Alarmet ringde halv 6, låg och drog mej.Och tog upp datan från golvet och kollade på facebook och lite sånt.


Hade sovit med 9 flätor i håret inatt.Jag vaknade upp och såg att de va jätte fina vågor.Men det va INTE lika fint med mittbena och flätor :/
Då ska man ha sidbena, TYCKER JAG!

Men jag plattade ner håret med min reservplattång.Och sen gjorde jag en fläta i luggen och bakot, sen la jag i den i min hästsvans så slipper jag ha hårspännen.

Men idag har jag iaf på mej en svart/grå randig tunika typ, svart långkofta, thaiths och underkläder ^^

Ska gå till skolan alldeles strax :)

Slutar10 över 1 idag.CHILL!<3333333333333333333

Puss //Amanda
Skolbild, förra veckan kanske ? ;)


Inga kommentarer: