måndag 19 mars 2012

Jag ääääär vaken.Så äre bah

Hej, eller man kanske ska säga Godmorgon? :P
äääh ;)

Vaknade egentligen 10 i 5.Och kunde inte somna om. :/
Så låg bara i sängen tills alarmet ringde halv 6.

Idag har jag på mej ett par jeans,lång svart kofta, linne :)
Jag har ju kört på mittbena ett tag nu, och tycker de är ganska snyggt faktiskt ;)
Så jag har mitt bena, lockigt(sovit med flätor i natt) sen har jag satt upp luggen under håret. :P
Svårt att förklara.Men skit samma :P


Nu ska jag sminka mej, och hoppas på att dom andra också vaknar.
Forever alone här nere typ ^^


Efter skolan ska jag vara med Maja iaf. :')
Inte varit sen innan lovet ;ooooooo
Ikkkkeee bra!

JUSTE!
Idag ska vi till Brandstationen,hahaahhaah!
Bränn ner skolan på en gång.När dom ändå höll på menade jag.
Det sägs att vi ska få gå in i en kontainer med rök  (ingen farlig rök) .Usch ... svårt att andas :(
Sen skulle vi få släcka eld.Jaja! ^^

Hejdå//Amanda

Inga kommentarer: