söndag 22 april 2012

SÅ ÄR DE!

Hej !

Jag och Jessica var barnvakt åt Sebatian,Kevin och Robin från halv 12 till kvart över 1. För att mamma och Thomas skulle hämta nån torkvind. Jag och Sebastian gick till lillboskolan och lekte på hans dagis. Sen gick vi hem och han började SKRIKA & GRINA. Och jag och Jessica visste inte vad vi skulle göra. Så båda fick gå runt med han i famnen och hålla på. Skit jobbigt ^^

Ska snart äta. GRILLAT :D
Såååå j*vla gott :D
Löshåret kommer nån dag nästa vecka också :D
Ska bli jätte roligt med längre och finare hår. Mitt är så fult när de är så kort :/

Hörs sen, pussar
Fan också..
Varför skulle de bli så hära?
De var inte meningen att vi skulle bli jätte osams att det inte ens går att snacka.
Jag vet att du är sur på mig, men det är inte bara mitt fel.



Inga kommentarer: