fredag 20 april 2012

Hej ;)

Dålig bloggning, jag vet.
Men har varit sååå mycket på sista tiden så fiifan.
Verkligen inte haft nån ork.

I förrgår gjorde mamma naglar på mig och jessica.
Hon satte på tippar (naglarna) sen hade hon på gelé och så dära. Så nu är vi snygga om händerna ;)

Skola idag då, lång-lunch osv..

Nu fattas det bara 62:- kvar till mitt löshår :D
Kommer säkert få dom utav mamma nån dag ;)
Sen kan mamma beställa hem de. :D


Barnvakt åt sebbe nu med jessica. -.-
jobbigt som satan. För han bara riiiiiver bland kläder osv.. :/

Hörs sen. PussaR


Jag älskar dig, de vet du.
Men de du gör/gjorde. Kan jag fan inte förlåta.
Kom aldrig tillbaka och säg "förlåt" för du menar de inte och jag tänker inte förlåta dig mer.
Hur mycket tror du att jag ska orka?

You were wonderful

Inga kommentarer: