tisdag 24 april 2012

Heart

Hej :)

Skolan var rätt lugn idag. Men fick snacka med några och så där. Så det var mindre roligt.

Efter skolan cyklade jag hem och väntade till klockan var halv 3. Då jag och mamma drog till doktorn i alfta och kollade mitt hjärta. Eftersom att jag har ont där ofta och varje gång jag andas får jag hjärtklappning. Usch !
Dom tog blodprov i armen på mig. Jag tycker sånt är skit kul ja :D
Hahahahaha!
Sen fick jag blåsa i nån astma sak :S
Jätte svårt! :S

Kom hem för cirka 1 timme sen ?
Så har inte gjort nånting typ :P

Hoppas på att jag får mat snart, innan jag svälter ihjäl. Jätte hungrig ^^

Hörs sen


                                                                                                                          

                                                                           -Amandaaahhhh

Inga kommentarer: