fredag 13 april 2012

Pengarna till löshåret är snart fixat :D

Hej, förlåt för super dåligt bloggning. Men har verkligen inte orkat.

Igår så åkte jag, mamma, august, thomas och jessica till kupolen. Dom skulle handla vårjackor och så .. ^^

Men jag handlade inget eftersom att jag sparat till löshår :D
Fattas bara 103:- så har jag 50cm's löshår framför mej :D
Wiiihoooo, långt hår skare vara. Ett måste för mej (a)

Vaknade halv 8 ungefär. Gick upp och åt frukost och sen städade jag Kevin's rum och bäddade hans säng och sen bäddade jag Robin's säng. Jag fick 50:- för de. :D

Jessica dammsuger och skurar golvet i köket nu och August hjälper till.

Nu ska jag smsa moster med nånting roligt :D
Hahahaha :D

Hörs // Manddaaaaa :D

Musik jag lyssnar på nu:

Kent-Utan dina andetag.
Linnea Henriksson-Obegripligt ensam.
Secondtunez-Shaka asset.
Timbuktu-Flickan och kråkan.



Inga kommentarer: