måndag 23 april 2012

Chill dag :D

Hej :)
Kom hem från skolan typ 20 över 2 :S
Skolan va as chill :D
Vi började med A-ting typ halv 9. Slutade med de kvart i. Sen så skulle vi ha matte med våran matte lärare va inte där. Och de fanns ingen reserv. Så vi fick håltimme. Sen have vi 40min's svenska. Gjorde typ ingenting. Sen hade vi 40min's lunch. Sen hade vi språk "engelska" i 60min.
 Kollade på ice age 2 ? :D
HAHAHAH!
Så jävla roligt film!
Sen hade vi 40min's rast till idrotten. Fast jag var inte med. Så jag satt bara i skolan :S
Pratade med Felicia, Lindelo, Kewin och Oskar. Haha :)
Sen väntade jag på Jessica efter skolan osv.

Efter skolan, gick jag hem direkt och duschade. ^^
Skööönt!

Plattade håret nyss, fick låna jessicas eftersom att min är heeeeelt slut :S

Hörs sen, PUSS!

Inga kommentarer: