lördag 14 april 2012

Love your life'

Hejj :)

Jag och Jessica cyklade till hennes farmor och farfar igår. De va väl typ 8km. Jobbigt som f*n!!!!!!!
Sen cyklade vi till grängsbo och va med Lillen och 2 till. Vi va där några timmar och va hemma prick 9. Då vi skulle vara hemma :)

Jag och Jessica vaknade 20 i 11 och då frågade hennes farmor och farfar om vi skulle med till Bollnäs och NEJ de ville vi inte xD
Orkade inte :P
Sen ringde jag mamma och frågade om dom kunde hämta oss. Och då skulle dom hämta oss på eftermiddagen nån gång. Och sen smsade jag mamma och frågade när dom skulle hämta oss och då va vi tvungna att fixa oss fort som fan. För då skulle dom komma och hämta oss om 10-15min. För då skulle vi till bollnäs dit vi INTE ville xD
Hahahaha!

Snart ska vi äta. Skit god mat men kommer inte på vad de heter ^^
Jag och Jessica fick pant med oss hem så vi delade på 22:- och fick 11:- var.
Så nu fattas de bara 93:- till mitt löshår :D
Fett glad :D

Nu kom brorsan och frågade "Ska ni ha nått från affären? jag ska dit"
Jag bah: Betalar du?
Han bah: Ja
Jag bah: Aaah köp choooooklad :D
Hahahaha, schysst :D

Hörs sen, puss
Aaawwwww :')



Inga kommentarer: