onsdag 8 februari 2012

uäääääääk.

Slutade 2 idag.Chill dag idag.
Efter skolan gick jag med Andrée och nån kompis till ica.Haha ^^
Hade inget bättre för mej såååå...
Efter vi va inne på ica skulle dom till konfan.Så jag drog hem :)

Träffade på Felicia efter vägen också xD
Så gick med henne då.Sen gick jag hem och hon hem till sig.Och sen åkte jag med mamma till skola och dagis och hämtade grabbarna bus :D
Sen gick jag ifrån där hem till Felicia och färgade hennes hår :D
Rött :D
Blev sjuukt fint :D

Förutom att jag glömde färga "polesongerna""stavning".HAHA!
Så nu får hon inte ha uppsatt hår (a)

Men sen åt jag hos henne :D
Sen fikade vi och pratade :)


Sen gick vi hit osv...

Orkar inte förklara XD

Men hörs sen.Pussen och Kramen :D










Hur fan kan man göra såhära?
Detta är inte klokt.

Inga kommentarer: