måndag 27 februari 2012

Dagens ^^

Hej ;)))


Skolan va värsta chill idag.Börjde 25 över 8.Hade A-ting till kvart i 9 ungefär.Sen hade vi elevens val från 09:00 till 14:00 :D
Kollade på 2st filmer utav "ARN".Skit bra filmer. ^^


Efter skolan kl 2 så stod jag och maja i skolan tills kvart över.Då gick jag hem och åt lite och satt vid datan.

Sen messade jag Tova och Matilda och frågade vad dom gjorde.Då satt dom på bolaget och åt pizza.Så jag gick dit och satt där med dom.

Sen gick vi till ica och dom köpte kladdkaka och grädde.HAHAHA!
Sen vidare till biblioteket och åt XD
Fult som fan ^^

//AmandaPanda ;)

Sebastian och jag :)
Hihi :)

pusspuss :P



OBS!!!!!
Jag vet att de är fel på bilderna, men det blev nå fel och jag blev irreterad så jag ska inte göra mera XD


Nu kommer de några ego-bilder ;))))

Inga kommentarer: