lördag 25 februari 2012

Hihihihihihi, bästa dagen på länge :D

Hej :D

Dagen började såhär!

Halv 11 åkte jag till älskling.Jag kom dit 20 i 11 :S Ungefär.
Jag ringde han när jag stod utanför dörren och sa att han skulle komma ner och öppna.Men då hade han precis vaknat.Så han kom INTE ner.Det slutade med att jag stod och knackade på dörren.Och tillslut kom hans mamma också öppnade :P
Hehe :)

Va där till halv 4 ungefär :S
Fick lunch och fika där, hihihih :')
Snäll Åsa och Kent :)



Sen skulle Andrée bort så han åkte typ 5min innan mamma och dom kom.Jag blev erbjuden skjuts utav Kent"Andrée's pappa" men jag sa nä tack :P
För mamma och dom va ju redan påväg ;p

Jag och August har varit på ica och köpt godis.Jag köpte 2st choklader och 2stycken coca-cola till mej och Maja som vi ska ha ikväll ^^

Maja kommer om en timme ungefär.Vi ska ut och så :D
Tolvan ? ;)
Jaa de blir nog de.Sen ska vi försöka dygna ikväll/natt.Jag kommer seriöst D Ö !
HAHAHA!

Men vi ses, PUSS!


Inga kommentarer: