lördag 18 februari 2012

Hej :D


Felicia hjälpte ju med hur man gjorde med header och sånt till bloggen, så nu kan jag de :D


Dagen idag:


Jag klev upp 15min över 8 -.-
Klädde på mej, platta håret lite, och så.

5 över nio satt vi i bilen, för vi skulle til vaaaaaaaalboooo :D
Hehehe :D

Tog ett tag att åka dit men jaja ...

När vi kom dit gick vi in på H&M och handlade lite ...

Jag köpte en blå sjal, jeans och en t-skirt med en "tunga" på ^^
Och lösnaglar :D
Hahahah! :P


Sen gick vi in till ikea, hata xD
Så jävla jobbigt att vara där inne, varmt, ont i benen, folk överallt osv ;p
Jaja!

Sen vidare till DONKEN :D
Jag köpte cesarsallad, sååå jävla gott :D
Sen fick jag mjuk bröd till de och små 4-kantiga bröd som man skulle ha i salladen och sås. ^^
As gott ju :D

Och till middag fick jag räkmacka :D
As gott de med ju :D


Snackade ju skype med Andrée och gängen för 1,5tim sen ungefär.Men la på typ för 20 min sen.^^
haha


Felicia kom hit typ 8, och just nu kollar vi på melodifestivalen.Fast nu slutade de.
Men hon sover här inatt :D

Felicia sover här inatt.Men vi lär gå upp tidigt imorgon.För halv 11 ska hon vara hemma, för 11 komemr nån och hämtar henne för dom ska rida.Och vid 10 ? ska jag, mamma, august och thomas till backen och åka.KOMMER DÖ och skämmas ihjäl :'(
HAHAHAHAHAH!


Men vi hörs, pussssssssss :D
Felicia<3


Inga kommentarer: