söndag 26 februari 2012

Hejsvejs!

Maja kom hit ungefär 20 i 8.Så hon lämnade saker sen drog vi till ica.Vi köpte nå äckligt surt godis xD och tomteklubba och dextro. XD

Sen gick vi till Anton.Hahaha!
Där satt det 5 killar!
Jesper,Andrée,Anton,Andreas,Robin och Andreas.Dom ska lana inatt. ;)
SÅ vi gick dit en sväng då.
Sen mötte vi Sandra utanför konsum.Sen gick vi tillbaka till Anton..


Antons ungdomar till grannar hade fest och dunkade musik på högsta volym + basen på!
Sen hade vi öppet fönster och dom stod på balkongen.HAHA!
Sen så stod jag vid en liten lampa och den BLIXTRADE till och ALL ström försvann.HAHA!
Killarnas datorer LA AV, heeelt.Och dom fick panik och trodde de va jag :'(

Men eftersom att dom lanar så drar de mycket el och när dom dunkar musik så drar de också mycket el.Och de va proppen ^^
Jag typ, dog XD


Men nu sitter jag och Maja i min säng och äter choklad,cola,dextro.Hihihihi ;)

Och jag måste faktiskt erkänna en sak:

Jag älskar min pojkvän!<3
Älskardej,puss<3


Inga kommentarer: