måndag 13 februari 2012

Inlägg från idag ;p

Hej ! ;)


Gick till skolan 7 imorse.Kom till skolan kvart över ungefär.Och när jag kommer dit går jag upp till skåpet och lämnar jackan och det dära.Sen går jag ner till AV-rummet.Och kvart i 8 undrar jag "Varför kommer inte bussarna?" För dom brukar ju vara där då.
Men nej, vi börjar 25 över 8 -.-
Roligt!

Så satte mej i trappan och lyssnade på spotify och så vidare..^^


Sen sista lektionen hade vi idrott.Inte vanliga idrottsläraren vi hade.Vi hade nån tjej.Hon idrotten började kl.1 så vi fick sluta när idrotten började.Men vi gjorde de inte :)
Så jag,Mattias,Alexander och Josefine gick till ica och skulle köpa halstabletter till mej.Men de slutade med att Alexander köpte munkar.Josefine köpte munkar och jag köpte halstabletter och cola ;p
Hahaha :D


Lyssnar på Andrée's spotify nu.Hahaha :D
Asså seriöst, ungen har bra musiksmak :'D


Har inte laddat upp nå videoklipp förut från youtube.Så hoppas detta fungerar nu. ^^


Hörs sen, puss hej :D

Inga kommentarer: