tisdag 22 maj 2012

Svar till Oskar!

Fick lite frågor från Oskar som jag svarar på nu..


Gamerboys yes/no ?
Musik?
Svartsjuk?
Aggressionsproblem?
Nån du gillar?
Trosor/kalsonger?
Lol/xD?
Haha/Hehe?
Är jag dryg , Ja/nej?

Svar:

1. Jadå ;)

2. Lyssnar på allt, haha (;

3. Svarsjuk? Ja de kan man bli när ens kompis är med den man gillar. Eller om t.ex ens kille är med någon tjej. Och sen får man reda på att dom gjort saker medans man varit tillsammas.
Eller t.ex att ens bästavän har varit med killen man gillar. Fast bruden visste att man gillade han.
Bara exempel!

4. Jaa, innerst inne är jag ett aggro! HAHAHA!
Nej men om jag ska vara ärlig, jaa jag blir lätt sur när jag inte får som jag vill. Men oftast på skoj. Fast de KAN sluta att jag blir de på riktigt. HAHAHAHAHAHAAH!

5. Inte gillar så, men gillar bara som kompisar :)

6. Hmmm? ;)
Trosor, man är väl inte kille ;)
HÖHÖHÖ!

7. Lol, ser snyggast ut. Men "xD" är en vana att skriva för mig iaf ;)

8. Båda ;)

9. Nej :D

Inga kommentarer: