tisdag 22 maj 2012

Svar till Moa :)

Jag svarar på dom frågor jag fått nu. Så svarar jag såfort jag fått mer/fler frågor :D

Vad tycker du om mig?!?
Vilka brukar du vara med på skolan?!?
Vart brukar du köpa dina kläder?!?
Sommar/Vinter?!?
Vilken artist/grupp tycker ud är bäst?!?
Vilken skola gick du på innan högstadiet?!?
Vilka skor gillar du mest?!?
Hur ofta får du nya kläder?!?
Vad gillar du hos en kille?!?
Vilken sport gillar du mest?!?

Fick lite frågor av Moa idag och tänkte svara på dom nu:

1. Jag tycker du är en jätte söt tjej. Men dock så känner jag inte dig så jätte mycket. Och de kan man ju alltid ändra på. :)

2. Jag brukar vara med alla möjliga i skolan. Men mest brukar jag nog vara med Matilda, Josefine, Alexandra och Sanna :)

3. Jag brukar köpa mina kläder på HM oftast. Haha, annars vet jag inte :P

4. Sommar, för då kan man bada och sola. Och vintern är bara kall och äcklig :P

5. Jag har ingen artist/grupp som är bra så. Utan jag lyssnar bara på de jag tycker är bra :D

6. Jag gick på en skola i Avesta som hette Domarhagen :)

7. Jag gillar skor med jätte hög klack, men jag använder dom aldrig. Vilket jag aldrig vågat. Sen använder jag bara tygskor annars (;

8. Jag får nästan aldrig nya kläder. Nångång i bland. Får nya när jag behöver :)

9. Hihi, snälla killar som man kan prata med om allt och som kan bara hålla sig till 1 tjej. Inte 1000 samtidigt !

10. Har inte någon "favvo" sport. Men om jag får välja så är de fotboll :)

Inga kommentarer: