torsdag 17 maj 2012

Hej!
Anledningen till att jag inte bloggade igår, var för att det va rörigt...
Kom hem från skolan halv 12, hade så ont i magen och mådde illa. Så orkade verkligen inte engelskan och bilden på slutet av dagen.
Sen kom jag hem, la mig i sängen, smsade och kollade på film.
Mamma & Jessica va sjuka och ville ha en lugn dag, så farmor tog Kevin, Robin och Sebastian. Dom skulle egentligen sova hos henne och farfar. Men de blev inte så mot kvällen.
Så medans mamma låg i sängen och typ sovde och Thomas jobbade till sent på kvällen.
Så tog jag och gjorde välling till Sebastian som jag gav han, och sen la jag Sebbe som va jätte trött. Sen gick Robin och la sig själv och Kevin satt uppe vid datorn och kollade :)

Har varit ute med Sebastian och Robin nu på morgonen och vi gick till lekparken och gungade. De tyckte dom va kul. Regnade bara lite smått, men har man regnkläder klarar man allt :D

Nu ska jag ta och fixa mig..


/A














Världens bästa <3




Inga kommentarer: