tisdag 22 maj 2012

Svar till anonym!

Anonym sa...
Vem är din största förebild?
Vem är din bästavän?
Vem litar du på mest i hela världen?
Hur myckt kläder har du?
Vilken affär shoppar du mest på?
Sneakers/Ballerina/convers?
kan du lägga upp en bild på ditt rum?
Vilken kille tyycker du är snyggast i din klass?

Fick lite frågor från en anonym person. Skriv gärna namn nästa gång! :D

1. Ojj, svår fråga. Jag har nog ingen stor förebild. Men jag måste säga en bloggare som är otroligt stark och har klarat av de mesta i livet och är ändå bara 14. Och de är Juliah Strand från Stockholm!

2. Min bästavän är Felicia Gustafsson, Maja Märges och min halvsyster Jessica :D

3. Har ingen som jag litar mest på i hela världen direkt..Men de är nog Izabella Holmberg. Men hon och jag pratar inte så mycket längre. Eftersom att jag flyttade och de förstörde våran kontakt..

4. Hahaha, hur mycket kläder jag har? Alldeles för mycket som jag använder och inte använder. Hela garderoben är full. Och garderoben är stor.

5. H&M shoppar jag mest kläder på om jag får säga de själv :)

6. Vet inte riktigt. Beror på årstid och om de är varmt eller kallt ute :D

7. Visst, kan jag de. När de är städat :P

8. Hihih, hemlis :D

Inga kommentarer: