måndag 7 maj 2012

Fml, behöver NY mobil-laddare..

Hej!
Hade jätte chill lektioner idag :D
Och sen idrott på sista lektionen, HAHA!
Hade val-aktiviteter, så man fick vara i gymmet. Så vi va några där.
Sprang på löpband, situps osv..
Jobbigt vare, men satan vad kul :D

Efter skolan var jag med Maja, gick hem till mig och sen gick vi ut och gjorde ingenting ;s
Gick runt, runt, runt...
Sen skulle hon hem och jag gick hem och duschade. Och nu sitter jag här och ska snart slå på en film och chatta/smsa.

Min mobilladdare till min samsung galaxy 5 har börjat glappa så mobilen går inte att använda..
Den bara drar av batteriet istället för att ladda, och såfort man kommer åt laddaren så börjar den hålla på. FML!
Så jag har en "reserv-mobil" nu, nån uppfällbar nokia. Asså fyfan vad ful?
Aja, hellre de. Än att vara utan!

Hörs sen!

//Amanda



Inga kommentarer: