måndag 11 juni 2012

Huuuuja :P

Ojojoj, vilken dag de va idag....


Imorse vid 8:a följde jag med mamma och lämnade robin å Sebastian på dagis och skola. Sen skjutsade mamma mig till skolan...

Vid 10 i 9 kom jag på, MINAAAA BULLAR. Då fick mamma å thomas komma med dom. Och vid 9:o traskade vi iväg till slalombacken för aktiviteter och lek. Gick upp för backen och tro mig..de va de VÄRSTA jag gjort....HAHAHA..

Hade vatten krig och massa sånt joll..(småååbaaarn) ;)


Runt 3 gick vi tillbaka till skolan och skulle måla saker som stod på en lapp...

Och vid halv 5 ungefär kom August "lillebror" förbi till skolan. Och han blåste i en tuta och sen smälde Jessica till han så han fick den på tanden. Han började blöda som en jävla fontän och jag visste inte vad jag skulle göra. Eftersom mamma va på möte kunde inte hon komma och thomas jobbade. Så jag ville inte störa dom. Så då tog jag August till tandläkaren och vi kom in på en gång. Dom rönkade tanden 2 ggr. Och kollade på den. Thomas kom dit när vi nästan var klara. Men som tur va så var de ingenting dom var av :)


Nu ska jag ta och sova och August ligger i min soffan 3 meter i från mig. Haha :)


Sovgott :)))


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: