fredag 15 juni 2012

hihi

Förlåt för dålig bloggning. Jag vet...

Har haft så mycket..


I onsdag hade vi skolavslutning. Jätte fina var dom :)

Vid klockan 4 till 10 var jag och Jessica barnvakt till kevin, robin och sebbe eftersom att mamma och thomas jobbade. På kvällen vid 10 drog jag och Jessica ut och va med Emmy. Cyklade runt på byn och sen hem och lämnade cyklarna. Sen drog vi ut på byn igen och gick runt runt och runt. Sen drog vi upp till cafét och va där. För typ kyrkan hade nå så vi hälsade på..jaja..


Torsdag;

Var barnvakt från 1 till 4 och sen var jag med Felicia. Vi var bara ute en stund och sen gick vi på statoil och köpte godis. Efter de träffade vi Andreas, Anton, Joel, Lina och Madde en sväng. Efter de drog vi hem till mig och kollade på film. Hihi <3


Nu ligger jag och Felicia i hennes säng och kollar på nån engelsk film som vi inte fattar xd


Hörs imorgon. Pussssss


Jag saknar han så de gör ont! <3


Gamla bilder förutom den som jag har randig tröja och kollar ner på. Den är tagen idag...


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: